Friday, November 28, 2008

TE (Tayyiba Enterprise) Introduction



4 comments:

Abu Anis said...

Bagaimana cara dan syarat-syarat utk saya menjadi pengedar mee tayyiba?

Nina said...

assalamualaikum,
saya berminat untuk menceburi bidang pembuatan makanan halal dan mmg saya ada rancangan nak produce mi kuning dan kuey tiaw, sebab setahu saya tiada pengeluar mi beragama Islam sehinggalah saya jumpa mee Tayyiba di PPIM website. jika saya tgk blog TE, TE hanya memasarkan product di central region ya? saya berada di selatan semenanjung jadi saya harap tak jadi masalah lah ya sekiranya rancangan saya diizinkan Allah...
jika tidak keberatan, boleh tak kongsi pengalaman bagaimana anda memulakan bisnes ini?

Unknown said...

di harap Tayyiba enterprise dapat memperluaskan pengedaran dan pemasaran mee tayyiba ke seluruh negara.ini kerana produk makanan basah keluaran muslimin amat sedikit yang terdapat di pasaran.Harapan saya mee tayyiba dapat memasuki pasaran pasar . besar spt tesco,giant,carrefou
r,econsave dll.

Urut Refleks said...

kenapa produk ini tiada di sebahagian supermarket
urutrefleks.wordpress